duminică, 24 mai 2009

Meditaţii - Începuturi (Part I)

Pey ăăă mda...că tot sunt la varămea şi plânge în capu' meu că n-are chef de meditaţii şi face tot posibilu' să se lălăie cât mai mult ca să n-ajungă la timp mi-am amintit şi yo de vechile mele experienţe. Că îţi dai seama că n-o să fie ea punctuală după ce i-a zis profa: "Hai Amalia vino la 11:00 ca să avem timp să stăm mai mult!". Acum de exemplu e 11:06 şi drăguţa de ea, se încalţă abia. Până vine liftu', până apasă pe botoane...vai nu s-a închis bine uşa, mai apasă odată pe P de la Parter nu de la...Perverso ce eşti. ETC! + că profa de mate stă la vreo 2 staţii de aici, am yo impresia. Nu mai ştiu că s-a mutat de anu' trecut de când am făcut yo cu dânsa. Şi îţi spun sigur că până vine tramvaiu n-o să ajungă mai devreme de 11:20.Şi dacă tot am început cu că tot sunt la varămea ar fi drăguţ să-ţi povestesc şi despre experienţele mele dacă tot am pomenit de ele, care au avut loc în perioadele în care făceam şi yo meditaţii că mami mă iubeşte şi vrea ca Sportivu ei să devină un intelectual. Vai de capu' meu! Sincer să fiu...n-am fost cu învăţatul, cu premiile Nobel pe hârtie şi alte trofee pentru deosebitele rezultate la învăţătură. În clasa I am luat premiul II, apoi ceva menţiuni şi în rest ne dădea învăţătoarea diplome pe care scria Distincţie ca să nu ziCĂ CĂ nu ne-a dat nimic. Un fel de premiu 5-6...felicitări pentru evitarea retrogradării. Şi scria diverse de genu: rezultate excepţionale la Sport, Desen la....materii d-astea religioase la care lua toată lumea 10. Ce drăguţă Tofanca asta... Şi în clasa a şasea au început situaţiile urâţele. Adică meditaţii am început să fac în a cincea la mate cu un tip Silviu şi-atunci a fost prima oară când am ştiut şi yo să fac exerciţii ca omu'. Ce mândru eram la orele de mate. Ba nu mey, meditaţii am făcut prima oară prin a doua sau a treia la engleză cu doamna Dragoş că vroia mama să ştie baiatu' ei engleză. Mi-a prins foarte bine şi-am luat şi 9,50 la BAC!!! FUCK YOU!! Şi-am tot făcut după aia cu altă tipă până în a patra. Şi ştiu că în a treia parcă...am încercat să copiez la o lucrare la engleză şi m-a pârât o proastă. Nu mai ştiu cine era. Şi revenim la situaţiile notabile şi serioase. La română în clasa a cincea nu ne prea cunoştea doamna Ţică şi ne dădea note mai bunicele. Pe semestrul I mi-a dat un 8 la o temă care a fost singurul din toată generala luat pe bune. Că apoi a văzut ea că suntem proşti şi că ne ajută fraţii, părinţii şi meditatorii la teme. Pe vremea aia mă minunam şi ziceam că are ceva cu mine dar acum presupun că temele de 7 şi 8 nu prea corespundeau cu lucrările de 4, 5 şi 6. Dar oricum nu-i cinstit, dacă m-ajuta nu ştiu cine ce treabă avea ea? Aveam şi yo bulan! Aşaaa...şi în clasa a şasea că tot începusem cu asta...primul semestru, note proaste....tema pe vacanţă o făcusem oare? Mi se pare că nu! Nota 2. Lucrare 4 nu mai ştiu..etc şi când să mă asculte la sfârşit de semestru...ce se mai răstea Ţică spre elevi foarte mândră: "Uitaţi-vă că merită să rămână corigent!". Media 4. Când a auzit mama aolooooo!!! MEDITAŢII!!! Şi-am făcut cu o doamna Ileana, mama lu' Ovidiu care purta ochelari, şi a fost la grădiniţă şi în clasă cu Amalia pănă în a opta, pe care îl detestă şi acum cred yo, şi i-a dat şi ignore acu' vreo 2 ani c-a fost el tembel şi...enough. Şi se pricepea femeia aşa cât de cât suficient pentru nivelu' meu şi nici nu lua foarte mult pe şedinţă. Şi mă ajuta şi la franceză şi engleză. Şi-mi făcea ea temele mai povestea mai pam pam mai înţelegeam 4-5 chestii din 12...adică nu de tâmp că nu-s yo aşa imbecil, dacă-mi explicai înţelegeam. Faza era că nu-mi plăcea şi nu eram nici foarte atent din cauza asta, chiar dacă ziceam yo DA DA!! Era instinctual. Şi-am început să răspund la ore că doar aveam tema făcută de Ileana, care hă hăăăăăăă ce bine mai era făcută. Şi oricum mai înţelesesem una alta nu făceam meditaţii chiar degeaba şi mai răspundeam. Şi pe semestrul II m-a trecut Doamne Dumnezeule ce fericit am mai fost când am auzit. Şi Mugurel a rămas pe vară... Dar nu mai ştiu dacă în a cincea sau a şasea. Ba nu mey a fost în cincea. Şi oricum a fost băiat deştept, a învăţat şi-a trecut că rămăsese stimabilu' şi la 2 materii. Dar nu vorbeam de Mugurel...băăă am fost la el pă stradă de curând şi-am vrut să-i fac poză la poarta aia veche. Ehh ghici ce...au schimbat-o!!!

Niciun comentariu: