duminică, 24 mai 2009

Meditaţii - Lenea-i Cucoană Mare (part IV)

În clasa a zecea am continuat să fac meditaţii cu Carmen şi n-am mai avut probleme la mate iar la fizică s-a făcut Drăgulineasca mai bună. Adică...a început să dea note mai pe copiaţi paginile x din manual că îţi dai seama că nu se mergea ea la sală ca să se facă mai...ăăh ăhem. În schimb avea pretenţia să fim prezenţi la oră şi-atunci am început să mă duc la ore. Pe primul semestru au luat Mihăilă şi cu Lupă nota 1 la mate în teză după ce i-a prins Alexandreasca colaborând prin copiuţe. Tot atunci am dat peste o disperată la mecanică care avea o Dacie 1300 pe are scria Delta 1300 şi dădea note de 2 pe linie. Abia am reuşit cu chiu cu vai să iau şi yo 5 la limita limitei pe ambele semestre. Şi deşteptul ăla care a luat 1 în teză cu Mihăilă şi a spart şi tabla puţin mai târziu, a scris nişte definiţii pe zid fix deasupra capului profei şi se uita acolo şi răspundea. Ce mândră a fost tembela când i-a dat notă de trecere pe lângă vreo 2 de 2. Şi se uita apoi la noi: "Vedeţi că se poate?". Habar n-avea ce scria deasupra capului ei prost. Şi a fost ok în rest...stăteam şi la ore am trecut la toate şi la şedinţă se mirau părinţii altor copii şi o luau pe mama la întrebări: "Dar ce i-aţi făcut doamnă să vină la şcoală?", după ce a felicitat-o dirigu' c-am început să vin la şcoală. Şi în a unşpea a fost mişto...n-am mai făcut meditaţii la nimic şi mă descurcam binişor. Atunci am început să fac absenţe dimineaţa că mă trezeam greu şi n-ajungeam la primele ore. Am ajuns şi yo odată întâmplător la geografie şi m-a scos la tablă să mă asculte. Aşa revoltată era profa' când a văzut că nu ştiam toate continentele încât îmi venea să i-o : "Ce-ai fah??". Şi de-a lungul anului am reuşit o singură dată să ajung la absolut toate orele zi de zi într-o săptămână. În rest efectiv nu ajungeam, lucru destul de dăunător având în vedere că erau materii la care aveam o oră pe săptămână de la 8 dimineaţa. Una dintre astea a fost şi ora de economie pe care o făceam în fiecare miercuri de la 8 cu o retardistă blondă la vreo 60 de ani care cam chelise. Şi şi-a făcut implant cu păr, s-a vopsit portocaliu de 4 ori mai intens decât un morcov şi s-a pus să facă pă autoritara cică nu mai e obligaţia ei să ne treacă pe moca având în vedere că clasa a unşpea nu mai este obligatorie. Pe primul semestru mi-a pus nota 5 pe lângă un 4 fără să fiu prezent la oră şi-aşa m-am liniştit. Ehh...pe semestrul II am ajuns spre sfărşitul anului, m-a ascultat, mi-a dat un 4 şi a rămas să mai vin ora următoare care făcea parte din ultima săptămână de şcoală. Şi se face miercuri, sună alarma la telefon pe la vreo 7 fără cum era normal, o închid şi-mi continui somneakul. La 8 şi un pic mă sună Robiţă: "Băăă ce faci nu vii la şcoală ca să-ţi închei media la economie?". Yo: "Lasă bre că vin yo mâine şi-o caut. Spune-i şi tu că mă duc la doftor". Chiar mă duceam la doftor da' la ora 12 nu la 8 şi un sfert. Pe la 10 mă sună Paul care era în aceeaşi situaţie că nici el nu prea dădea pe la şcoală: "Băăă vino la şcoală că nu ne incheie asta media!!". Când am auzit m-am trezit şi-am fugit la şcoală că deja dormisem cât de cât. Şi-am ajuns pe la 11 fără, Paul plecase şi nici urmă de profa de economie. Aşa că am revenit a doua zi, am căutat-o, am găsit-o şi nici n-a apucat să termine Paul fraza care începea cu "Vă rugăm frumos..." că ea: "NU VĂ MAI TREEEC!!!". Şi am aflat apoi de la Robiţă că îi spusese că m-am dus la doftor şi rămăsese să vin eu s-o caut dar când am văzut cu câtă patimă a pronunţat "NU VĂ..." ce era să mai zic. M-am abţinut c-am zis să n-ajung să mă cert că tot cu ea o să dau aşa zisa corigenţă că nu era corigenţă era medie neinchieată da?! Şi Năstase a rămas şi el cu mine şi cu Paul tot aşa pe vară cu media neîncheiată. Şi-am dat aşa zisa corigenţă cu profu' de LogiCă Care era tovarăş cu dirigu'. M-am dus yo ca prostu' cu mâna-n fund şi m-am întâlnit cu Năstase. Când m-a văzut profu' s-a uitat lung la mine şi: "Să nu-mi zici că n-ai nici pix!". Yo că nu şi mi-a dat el unul. Şi mi se pare că s-a şi crucit sau a zis "Doamne Fereşte!!" sau ceva de genu' nu mai ţin minte şi oricum nu ţii tu neapărat să ştii. Şi ne-a dat o foaie de examen d-aia ca la capacitate şi am început să ne uităm ca proştii pe subiecte că noi nici nu ştiam care sunt întrebările. Noroc cu semnele "?" de la sfârşitul frazelor. Între timp o fată din prima bancă terminase prima pagină şi: "Domn profesor! Scriu şi pe partea asta?". Când a auzit ăsta: "Ce faci băă tu scrii toată foaia??". Şi i-a luat lucrarea din faţă şi ne-a dat-o 9 ca să scriem şi noi ceva. Şi ne-a dat 5 cât să ne iasă media şi Aleluia că parcă nu-mi venea să cred. N-am rămas corigent şi-am rămas cu media neincheiată c-am fost tălâmb şi nu m-am trezit. Vorba lu' Năstase: SFINTE SISOE!!! Şi prostul de Paul a venit la corigenţe şi s-a trezit că şi el avea medie neîncheiată. Ca să vezi altu' şi mai prost, nu ştia nici ce simptome are. Şi apoi a venit clasa a doişpea când am făcut meditaţii doar la mate cu profa cu care a făcut Amalia duminică. Şi apoi am dat bacul care a fost...Wow!!! Poate îţi povestesc dar după ce îl ia şi Amalia ca să văd ce-o face. Şi cam astea au fost meditaţiile de-a lungul a 12 ani de şcoală. P.S. Acum lăsând gluma la o parte pun pariu că pentru unii sunt un pierde ziua care a avut noroc chior de fiecare dată. Spre deosebire de copiii care sunt de-a dreptu' obsedaţi de note cum aveam o colegă din generală care a început să plângă după ce a luat 9,30 când toată clasa luase 4 şi 5 cred că stau destul de bine. Sau handicaproasta aia de elevă imbecilă care s-a sinucis c-a luat 7 în teză. Care-i farmecul într-o viaţă de tocilar dacă nu există pic de adrenalină? Sau ba nu mă stai aşa că ăştia merg la olimpiăzi. Motiv în + să se oftice că-s mai fericit yo cu 5 în teză decât ăştia cu 7 sau 8 la olimpiadă. Ce-l mai ameninţa Ţică pe fi-su înainte de olimpiadă că luase nota 6 la precedenta competiţie. Ceva de genu: "Dacă te mai aud că...izbesc cu tine de toţi pereţii!"...chiar nu mai ştiu. + că într-o mare parte din cazuri respectivii tocilari o cam iau razna fără să-şi dea seama şi ajung să se poarte ca ăia la care le zicem noi FREAKS. Pe bune! Mă rog sunt şi cazuti în care părinţii îşi maltratează copiii ca să aibă cu ce să se laude situaţii care nu mai sunt amuzante deloc. Dar pentru mine un tocilar obsedat cu 10 pe linie pe care nu-l interesează nimic altceva nu este mai bun decât un repetent cu note de 2. Pentru că unul e ciudat şi altul e prost. N-o să mă înţeleg cu niciunul niciodată că prostia doare şi e bine să fugi de ea. Iar un mistăr ştie tot care non-stop ar turui definiţii şi clasificări în capu' meu cred că şi-ar lua o palmă într-un final. Care-i diferenţa dintre aceste 2 specimene în afară de IQ?

Un comentariu:

zmeurică0112 spunea...

pai ce pot sa zic.. intre profa ta de economie si a mea.. e o asemanare izbitoare.. si o sa iau si eo un 4 cat mine de mare, si mai am un 5.. sa`mi iasa si mie media.. k na.. sper sa nu ma lase pe vara :-s