duminică, 24 mai 2009

Meditaţii - Gata cu Vrăjeala (Part III)

Cum era de aşteptat probabil...a venit şi ziua în care am dat de racu. Nu Racu Robert...racu cu D în faţă. Sau ziua în care am dat de Năstase nu ştiu...amândouă. În a noua m-am împrietenit cu 1 Năstase care abia dacă venea la şcoală...că era mare chiuliangiu de prin clasa a cincea, se lăuda el. Şi îţi dai seama...clasa a noua, veneam la şcoală la 8 şi ceva dimineaţa, apărea şi Năstase pe la vreo 10 şi la 11-12 maxim acasă cu noi. Cred că la 11, că la 12 eram acasă de obicei în condiţiile în care la 2-3 abia terminam orele. Şi chiuleam de tembel ca să mă duc acasă să mă joc că tare drogat mai eram la vremea aia. Iar Năstase care îmi adusese Fifa 2004 şi Splinter Cell îţi dai seama ce mare tovarăş mai era, + că era şi stelist înrăit şi ştia de toate. Şi după aia am văzut că era şi foarte de gaşcă mai încolo când a început să vorbească mai multe şi să mai stea şi pe la şcoală. Şi uite aşa toată clasa a noua am chiulit ca un descreierat până am ajuns la sfârşitul primului semestru cu media 3 la mate şi 2,3 sau 4 la fizică chiar nu mai ştiu. Şi m-am ales pân' la urmă cu 4 la amândouă. Ce fericit mai eram "YEEES!!!" media 4 la mate că dacă îmi ieşea 3 rămâneam pe vară sigur. Aşa m-apuc de învăţat cică şi Năstase foarte: "Băăă tu eşti prost la cap? Te bucuri c-ai rămas corigent?". Ce dreptate avea! Pe semestrul 2 am învăţat exact la fel de bine...adică ce învăţat frate că nici nu se punea problema. Asta era în generală, acu' apăruse altă problemă: absenţele. Că dacă aş fi avut prezenţa din generală în clasa noua nici nu s-ar fi pus problema să nu trec la toate materiile. Era o profă rea a drq pitică şi grasă pe care o chema Alexandrescu şi îi lăsa corigenţi pe chiulangii. Şi la fizică pe Drăgulinescu care nu era aşa de rea dar vroia să ne arate cine-i şefu' şi a făcut acelaşi lucru. De fapt erau la fel de rele amândouă că în a zecea ne-au trecut pe toţi. Lucru care nu s-a întâmplat în a noua când eu şi mai mult de juma' de clasă am rămas corigenţi. Pe vară...unii la mate alţii la fizică şi restu' la mate şi la fizică. Bineînţeles că eu şi Năstase intram cu capu' înainte în ultima categorie. Când a auzit mama s-a crucit efectiv că a avut încredere în mine...c-am zis că numai gata acu' învăţ că-i semestrul II şi pe semestrul II n-am cum să nu învăţ pentru că e semestrul II şi nu e semestrul I. Şi nici n-am făcut meditaţii deloc toată a noua. Şi după ce s-a crucit mama de 14 ori: "MEDITAŢII!!!!". Şi-am făcut meditaţii cu o dna Carmen Mateescu mai tinerică la vreo 30 care cred c-a fost cea mai tare meditatoare EVER. Când am văzut-o pe femeia asta cât de plină de viaţă şi binedispusă şi amuzantă şi nebună şi înţelegătoare poa' să fie cu bărba-su care era şi-ăla un nebun...am zis c-aşa vreau să fie şi nevastă-mea. Doar un picuţ mai drăguţă ca să-mi placă şi designul c-aşa mi se pare normal. Nu? Numa' că nu se mai prea găsesc specii d-astea iar cele mai multe sunt ţambaliste. Şi mi s-a cam luat...noroc că nu m-am făcut misogin. O să scriu şi-un ghid al ţambalistei ca să vezi ce-ţi trebuie ca să intri în categorie. Dar nu vorbeam despre mine...vorbeam despre MEDITAŢII. Că n-am făcut meditaţii doar la matemică cu drăguţa de Carmen, am făcut şi la fizică cu o dnă pe care nu mai ştiu cum o chema. Spre deosebire de Carmen care mă ţinea maxim 2 ore dna de fizică mă ţinea şi 3 ore. Începusem să fiu fericit când mă durea curu', semn că trecuse aproape 3 ore. Şi după un timp a zis această dnă c-ar fi bine să mai fac odată pe săptămână ca să fie ea sigură că mă descurc, după ce făceam deja de 2 ori pe săptămână. Şi m-a ţinut odată aproape 4 ore d-am luat tramvaiul greşit şi-am ajuns la mama drq la capăt. De cheaun ce eram puteam să jur c-am citit 15 dar de unde că scria 19. Şi ajunsesem să fac meditaţii de 5 ori pe săptămână. Şi am dat corigenţele, am trecut cu brio şi sincer să fiu...luam şi dacă nu făceam meditaţii la mate. Dar la fizică a lăsat Drăgulineasca 9 repetenţi, iar eu am luat 7 la oral si 5 la scris. Ce le mai aveam...şi prostu' de Năstase tot nu învăţase. Noroc cu Adiţă care i-a dictat o lecţie că merita şi Năstăsel măcar atât. Că şi-a luat o amendă la RATB din cauza lui că a plecat cu abonamentul şi n-a mai venit o lună la şcoală. Şi a plătit prostu' ăsta 800 de mii la amendă. Bun băiat Adiţă...dar şi dacă-l vedeai pe Năstase cu câtă patimă pronunţa "FUTUŢI MUORŢII...!!!" când a apărut ăsta la şcoală. P.S. Prima poză e cu fostul meu liceu iar clasa aia cu tălâmbi e labu' în care am rămas corigent la fizică.

Niciun comentariu: