miercuri, 17 septembrie 2008

Efectul OAiE

Efectul OAiE reprezintă un reflex uman de a face anumite chestii din instinct tâmpesc şi nefiresc doar din dorinţa de a avea un lider.
Aşezatul pe scaune

Pey zi mata cum se face că eşti la metrou şi vezi un rând de 5 scaune. Pe scaunele 3 şi 5 sunt 2 persoane care aşteaptă metroul în tihnă. De ce s-au aşezat pe 3 şi 5? Pey ca să nu se sufoce cică. Tu te repezi spre ei să ocupi un loc, evident observând că 3 sunt libere numa' că mintea ta creaţă observă doar un loc liber şi anume 1. Pey de ce? Că ceilalţi 2 sunt oameni normali, nu par dubioşi şi n-au vreo pungă în mână. Oare te simţi sufocat dacă te aşezi langa ei? ;;) Vrei să respiri ? Dragule aminteşte-ţi că in aglomeraţie când vezi un loc şi te dor picioarele te repezi ca un CRETIN (ce eşti) să le ocupi şi coolmea, nu te mai frustreaza persoanele din părţi. Esti cel mai fericit că ai depăşit toate babele care te înjură pe după proteză. Offf ce nesimţit. Chiar dacă dânsele (le alintăm că doar îs babe) au stat pă scaun toată ziua şi tu NU. Ce are buey frate dacă te instalezi lângă un pieton? Ai ceva de pierdut? Nu cred! De caştigat? Dacă stau să mă gândesc cam da! Poate omu' are un ziar în bot şi mai citeşti şi mata cu coada ochiului o ştire, un scor, un transfer. Sau poate omu' vorbeşte la telefon spune ceva amuzant care de multe ori se ţine minte şi amuză. Am auzit multe poveşti care începeau cu "vorbea unu la telefon în troleu". De exemplu yo m-am aşezat odată fix lângă o tipă când celelalte locuri (erau câte 3-4 în ambele părţi) erau aproape libere şi ce crezi c-a urmat? Cum am intrat în contact cu tabla scaunului ea s-a ridicat şi s-a dus mai în faţă. O fi crezut că o hărţuiesc. Hai c-a fost simpatică :)

Traversatul pe ROŞU

Se întâmplă de multe ori să stai ca prostu' la semafor şi să aştepţi ca imbecu' din cauza roşului. Numa' că e roşu degeaba că nu vine niciun autovehicul. Am păţit să nu văd ce vine din cauza unui autobuz oprit în staţie mai încolo. Aşa că am făcut câţiva paşi în faţă şi ce să vezi. O solenză galbenă venea în viteză. Am făcut apoi câţiva înapoi (mai puţini) şi când mă uit mai bine o turmă dă 4-5 persoane se adunase în spatele meu. Sunt yo cioban sau semăn cu lideru' oaie? Ciomag d-ăla handicapat n-am, nici ţoală dă lână sau cizme dă porc şi n-am nici părul creţ. Pey deh...stimabili simţeau nevoia să fie conduşi. Şi dacă stau să mă gandesc şi yo am făcut aşa de nenumărate ori. Da' nu se pune la yo-s că am scuză, sunt Sportiv. Iar matale n-ai nicio scuză, ai doar mintea creaţă.

Plimbatul cu transportul în comun (A)

Toţi înşii sărăntoci se plimbă cu RATB dacă n-au maşini luate de tăticu'. Şi până la urmă constaţi (dacă vrei) că plimbatul ăsta zilnic te face uneori să disperi efectiv. Cum adică sunt la Universitate şi trebuie să ajung la Armenească. Pey merg atâta pă jos??? :o Nu drăguţă iau troleu. Pey de ce? Ca să nu mergi pe jos? Cică da! Da' nu iei în calcul înghesuiala, căldura. Doar ca să nu mergi pe jos iei troleu? Şi totuşi e doar o staţie ce are dacă mergi un pic, faci mişcare, respiri aer (prăfuit întradevăr da' e mai curat decăt subraţe nespălate, daipăre neschimbate sau tricoaie mult prea foarte mult purtate). Şi toate astea ca să nu depui efort. Mda şi totuşi v-aş întreba: când da-ţi buşi (sau v-o luaţi între...) nu depuneţi efort? Ba cred că da. Şi de ce nu luaţi troleul o staţie? Hmm pey că hă hă hăăăăăă. Noroc cu sportu' ăsta că altfel cocleaţi cu toţii înainte de vreme. Aşa că zic yo acu mai bine luaţi buey nene şi pe josu' că e sănătos şi vă creşte "performanţele", în timp bineînţeles. Numa' că se ştie, putorile nu se schimbă şi în special muierile care se bazează pe mascul. Şi când ăla oboseşte ce-i spuneţi? Că nu e bun de nimic? Da voi care doar aşteptaţi la ce sunteţi bune? La aruncatu' cu scuipatu' si cam atât. Ce să zic...mortăciuni. Aşteaptă maiCĂ CĂ cine ştie...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Aaaaa ce transport in comun bre poate omucidere-n comun , am mers odata cu o masina RATB , ba si era o vechitura de aia de acu 30 de ani , era ciuruita , de nu s epoate daac loveai peretii iesea mana afara prin tabla subtiata ca o coala de A4 pe jos podeua era capcana antipersonal daca se crapa ieseai afara pe asfalt ca in familia Flinstone. De motor ce sa mai zic nici nu mai schimba vitezele se chinuia sofersu sa schimbe vitezele si faceau pe dedesupt angrenajele alea caaaaartza , caaaartza si nu mai putea motoru el tragea saracu da tragea un mort . Masina aia era un pericol public ambulant nu imi vine sa cred ca exista asa ceva intr-o societate dar au scos masina aia sau au reparat-o nu mai stiu , sa va mai spun ca am vrut sa ma tin de bara si sa rupt stalpu prins in podea cu suruburi si m-am tinut de altceva ca daca mai statea un pic daram toata populatia din picioare :))