marți, 21 iulie 2009

De ale Noastre - Socrul Elizei (Part V)

Mă ca să vezi ce poa' să producă un grăsan. Mă uitam ieri în tramvai la un copil de vreo 12-14 ani aşa, câta grasu' putea să fie. Şi mă mai uitam pe geam şi iar mă holbam la grasu' ăla că doamne câta grasul. Da' aşa gras mey?? Că era mai gras decât...moamă cât dă GRAS poa' să fie. Avea un cap mare rău aşa de semăna cu prietenii lu' Malfoy din Heri Porcăr 2. Şi o burtă cât butoiul de vin şi Doamneee câta curu avea!!! Adică nu vreau să fiu aşa rău dar...MOAMĂ CÂT DE GRAS ERA GRASU' ĂLA!!! Era mai gras decât graşii din reclamele alea cu "Cum să scapi de obezitate!" sau "Da' cum să scapi de kilogramele în plus!" inclusiv "Nu vrei mă grăsanule să slăbeşti??". Yo sunt sigur că mânCA CA un porc da' fie...nu mai luăm în calcul!. Şi m-am chinuit să-i fac poză, s-a băgat o babă de nu mai intra în cadru şi a oprit tramvaiul în staţie a coborât grasu' cu maică-sa şi-am coborât şi yo c-acolo coboram. Şi mergeam yo încetişor după gras, mă făceam că-mi văd de drumul meu şi-am reuşit în sfârşit să-i fac poză doar la cur că balonu' era în faţă iar capul era prea sus şi n-am vrut să fiu depistat. Uite Doamne câta curu' are săracu' băiat că mi s-a făcut milă când l-am văzut cum alerga după autobuz. Şi după aia mi-am amintit că trebuia să merg în direcţia opusă pân' la chioşcu' IT al cartierului ca să cumpăr ceva. Am uitat complet din cauza unui gras. Hai gata c-o să zici că-s rău!Aşa...revenim la cu ce trebuia să începem. Eliza este o colegă de-a lu' mama de la servici ff drăguţă şi amabilă care spune nişte poveşti câteodată de te doare capu' că m-apucă toate transpiraţiile când mi le zice maică-mea. Şi tot Eliza asta care e colega lu' mama şi nu e colega lu' tata pentru că mama şi tata nu lucrează în aceeaşi instituţie avea o soacră care a murit săraca de curând. Şi soacra lu' Eliza cică s-a recasatorit de câţiva ani încoace că bărba-su murise şi probabil că nu se prea împăca cu Doamna Singurătate. Şi s-a luat cu un Gigea de vreo 80 şi ceva de ani care la vârsta lui e mai vioi decât era bietul Maicăl acu' câteva luni, că n-a murit până azi. Moşu' nu Maicăl şi oricum nu exagerez să compar un boşorog cu cine ştie ce campion mondial la aruncatu' cu scuipatu'. Şi uite aşa acu' vreo 2-3 ani i-a zis moşu' lu' nepot-su din partea noii sale neveste să cheme câţiva copii de la şcoală să-i culeagă cireşii că le dă şi bani şi cireşe să mănânce. A vorbit nepotul cu câţiva băieţi de la şcoală şi au venit ei bucuroşi să facă un ban cinstit şi să mănânce şi cireşe pe săturate, c-aşa a sunat invitaţia. Şi s-au suit în pom, or fi mâncat ei câteva boabe şi s-au pus pe cules. Şi-au cules ei nu ştiu câţi cireşi, că moşu avea ditamai livada până s-a făcut seară şi a venit timpul să-i răsplătească pentru efortul depus. Ehh, ghici ce le-a dat hodorogul! O punguţă cu câteva cireşele şi câte 10 mii de lei de s-a dus bietu' nepot plângând la mama lui că l-a făcut de râs. Asta când dădea mama la ţigan 300 de mii să-i tundă iarba la Câmpina. Şi la anu' vroia iar să-i cheme...Tot aşa la o pomană a zis Eliza că cumpără vin de la restaurant şi moşu' nu că să servească la masă vin de la el. Eliza s-a eschivat dar dacă moşu' a insistat şi a pus-o să mai şi guste iar vinul era bun, a zis hai fie. Şi la masă a servit moşu' o acritură de să-ţi dai palme. Ca şi cum yo ţi-aş da acum să guşti suc natural de fructe şi să serversc la ziua ta suc de la dozator, eventual d-ăla la plic dacă ştii care se face cu sifon şi n-are niciun gust.La pomana următoare a pus Eliza piciorul în prag şi a comandat vin de la restaurant. Toate bune şi frumoase...da' nu ştie cum a scapat că erau 4 sticle de la ăla. Şi a luat de-a dat 2 la preot, şi la dascal şi una a luat-o la cumnată-su acasă. Când să guste ăsta...O ACRITURA!! Să-i crape obrazu' de ruşine, îi venea să plângă c-a dat aşa ceva la preot. Dumnezeuleeee!!! De mult n-am mai auzit de aşa moş zgârcit, cum i-a sabotat el de 2 ori. Poate doar tataie a lu' Baboo care număra câte prăjituri mânca fiecare şi zicea gata nu-i mai dat lu' cutărescu' că a mai mâncat una dar totuşi ăsta cât de chitros era n-am auzit să saboteze lumea în aşa hal. Dar cică şi-ăsta dacă mergeai la el punea vin de te îmbăta da' dacă-i cereai să pleci acasă cu el...Doamnne fereşte, nici măcar o cană. Dacă vroiai să pleci cu vin de la el trebuie să-l cari eventual în gură că altfel n-aveai cum. Şi Baboo mai lua şi pe ascuns din când în când că nu-l lăsa tataie să aducă cantităţi industriale la Bucureşti şi se trezea bietu' om pe la mijlocu' iernii: "Dar nu trebuia să fie mai mult?". Că cică a turnat Baboo odată o sticlă de apă peste vin ca să pară mai mult şi când a gustat tataie s-a prin imediat. L-o fi: "Mă blegule mă cât vin ai stricat!!" (că nu mi-a povestit detaliat), i-a tras o palmă şi ce l-a mai certat că senzorii moşului nu-i fentezi aşa cu una cu 2. E mai ceva decât taxatoru' de la metrou. Că tataie a lu' Baboo îi zice întruna "Buey blegule!". Aolooo ce m-am decalat că nu vroiam să vorbesc acu' de Baboo dar o să vină şi rândul lui foarte curând. Vorbeam de socrul vitreg al Elizei care acu' nu mai e nimic şi nici nu mai vrea să aibă de-a face cu el că cică la 85 de ani vrea hodorogu' să-şi serbeze ziua la nici 6 săptămâni de la moartea nevestii. Ce om....ahh şi să vezi ce mai zicea Eliza. Cică tot moşu' îi umplea traista cu mere stricate şi la suprafaţă punea mere bune de căra biata femeie ditamai sacu' d viermi şi stricăciuni. Sfinte Doamne iartă-mă...câta-mai zgârcitu' !!! P.S. Ahh şi apropo, am prins-o pe una dintre curve!! A mai rămas una, dacă nu cumva a votat aceeaşi de 2 ori. Îi apreciez sinceritatea cu toate că e o ştoarfă de 0,5 bani, că nici nu există monedă aşa de mică dacă vrei s-o răsplăteşti cumva. Eventual te-oi duce la turci sau la unguri să găseşti bani mai mici dar mai bine o plăteşti în coji de seminţe.

Un comentariu:

Di spunea...

Deci bai, chiar asa gras era ala?